Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

Την Τετάρτη απολογείται το μοντέλο

Προθεσμία να απολογηθούν την Τετάρτη στην 28η ανακρίτρια ζήτησαν και έλαβαν η 32χρονη Μαριάννα Μπερερή και οι υπόλοιποι τρεις συλληφθέντες της «παρέας» που προμήθευε με κοκαΐνη τα σαλόνια της «υψηλής» κοινωνίας.

Οι πληρεξούσιοι δικηγόροι τους ζήτησαν και πήραν προθεσμία για αύριο το μεσημέρι, προκειμένου να μελετήσουν τα στοιχεία της δικογραφίας και να προετοιμάσουν την υπερασπιστική τους γραμμή.


Το μοντέλο και οι φίλοι της, που συνελήφθησαν το Σάββατο, στο Ελληνικό, μετά από επιχείρηση του Λιμενικού Σώματος, κρατούνται στο Αστυνομικό Τμήμα Δραπετσώνας.

Το 32χρονο μοντέλο, που φέρεται να είναι ιδιαίτερα καταβεβλημένη ψυχολογικά, υποστηρίζει ότι τα ναρκωτικά που βρέθηκαν στο διαμέρισμά της προορίζονταν για προσωπική της χρήση. «Είμαι εθισμένη. Τα ναρκωτικά τα ήθελα για τη δόση μου», επιμένει μέσω του συνηγόρου της, αρνούμενη οποιαδήποτε εμπλοκή της με το κύκλωμα εμπορίας και διακίνησης κοκαϊνης.

Πρόσωπο – κλειδί πάντως στο κύκλωμα φαίνεται πως είναι ένας 56χρονος, ο οποίος εξέτισε ποινή για υπόθεση ναρκωτικών και όπλων και αποφυλακίστηκε πριν από 6 μήνες.

Στο μεταξύ, οι ειδικοί στα εγκληματολογικά εργαστήρια κάνουν φύλλο και φτερό τον σκληρό δίσκο και την «καυτή» ατζέντα της 32χρονης, όπου περιέχονται δεκάδες τηλέφωνα διασήμων, αλλά και ονόματα με κωδικούς ή ψευδώνυμα, τα οποία προσπαθούν να αποκρυπτογραφήσουν οι αρχές.

1 σχόλιο:

Stefanos Max είπε...

Γεια σου συναδελφε,
ειμαι ο Στεφανος, ειμαι 22 χρονων και σπουδαζω Δημοσιογραφια.Ειμαι απο το Ηρακλειο της Κρητης και σπουδαζω Αθηνα.
Μου αρεσει πολυ το blogging, με το οποιο ασχολουμαι αρκετο καιρo.Μου αρεσει πολυ να διαβαζω blogs και να γραφω στα δικα μου.Γενικα μου αρεσει το διαβασμα.Διαβαζω εφημεριδες, περιοδικα.Μου αρεσει επισης πολυ η τηλεοραση, το ιντερνετ, το σινεμα, το θεατρο και η μουσικη.Ακουω ποπ και ροκ μουσικη, ελληνικη και ξενη.
Εχω δυο blogs.
Το ενα ασχολειται με τα ελληνικα blogs: http://blogo-gr.blogspot.com
Το αλλο ασχολειται με την ελληνικη τηλεοραση: http://vlepo-tv.blogspot.com
Επισκεψου τα οταν μπορεις και αν θες βαλε τα στα links σου.Περιμενω σχολια, παρατηρησεις και προτασεις.
Ευχαριστω και καλη συνεχεια στο δικο σου blog.