Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Βρίστε άφοβα στα Αρχαία Ελληνικά!

Εναλλακτικές ύβρεις που τουλάχιστον δεν ακούγονται άσχημα!......
 Πάρ' τα μωρή άρρωστη=> Ταύτα λαβείν μωρή νοσούσα
 Πάρ' τα αρχ..ια μας=>Λαβε τους όρχεις ημών
 Χέσε μέσα=>Αφόδευε εντός
 Πάρ' τα πουστη=>Λάβε κίναιδε
 Άντε γα.σου=>Ύπαγε γαμηθείναι
 Άντε γα..σου=>Όδευε εις συνουσίαν
 Είσαι για τον π..τσο=>Εσύ εστί για τον πέο
 Πάρε ένα μαλακα=>Λάβε έναν αυνανιστήν
 Τι σου κάνω μάνα μου;=>Κάμνω σε τι, μήτηρ;
 Χέσε ψηλά κι αγνάντευε=>Αφόδευε υψηλά και ηγνάντει
 Θα μου κλάσεις τα αρχ..ια!=>Ίνα πέρδεις επί τοις όρχεσίν μου
 Και με τρώγαν τα αρχ..α μου!=>Είχον τε κνησμόν οι όρχεις μου
 Γ. το μ.. της μάνας σου=>Ποιώ έρωτα δια το αιδοίο της μητρός σου
 Σου γ... το σπίτι π...τη=>Σου συνουσιάζεται ο οίκος που διαμένεις ομοφυλόφιλε
 Χοντρομ..κα=>Ευμεγέθους σωματικής διάπλασης ατομικός εραστής
 Θα σου γαμ...ω το σπίτι παλιόπ...τα!=>Θα σου συνουσιάσω τον οίκο όπου διαμένεις παλιό ομοφυλόφιλε
 Της π... το κάγκελο!=>Της επιχρήμασις εκδηλωμένης γυναικός το σίδερον κιγκλίδωμα
 Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κώλους=>Τα εκ μεταξίου γενόμενα εσωενδύματα εκ μεταξίου γενόμενα οπίσθια απαιτούσι
 Πάρε πέντε, ρε μ...! (μαζί με φάσκελο)=>Λάβε πέντε, ω αυνανιστά (συνοδευόμενον από έκτασιν των δακτύλων της μίας χειρός)
 Συγγνώμη κοπελιά, ζαχαροπλάστης ήταν ο πατέρας σου;=>Συγγνώμη εύειδες κοράσιον, ο σος πατήρ σακχαροπλάστης ετύγχανε ών;
 Πάρτα Λίζα και κάντα κορνίζα!=>Λαβέ ταύτα Ελισάβετ και ποίησέ τα επί πλαισίου
 Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι=>Εκοπρίσθη η φοράς παρά τοις αλωνίοις
 Χαιρέτα μας τον πλάτανο=>Χαίρε ημάς το πλατύφυλλο
 Έξω πουστη απ'την παράγκα=>Έξω κύον εκ τας οικίας
 Μη μου πρήζετε τα αρχ..ια=>Μη μου τους όρχεις τάρατε

Δεν υπάρχουν σχόλια: